Kontakt
FAQ
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia zależy od indywidualnych potrzeb klienta oraz dostępności produktów. Po dokonaniu pomiarów i wyborze odpowiednich rolet, żaluzji lub moskitier, firma ustala termin montażu wspólnie z klientem.
Jakie usługi obejmuje bezpłatny dojazd i pomiar?
Bezpłatny dojazd i pomiar obejmuje wstępną wizytę u klienta, podczas której dokonuję pomiarów okna oraz udzielam doradztwa w wyborze odpowiednich rolet, żaluzji lub moskitier. Cały proces jest bezpłatny i niezobowiązujący.
Jaka jest gwarancja na wykonane prace?
Na wszystkie wykonane prace firma "Lech-System" udziela 2-letniej gwarancji. Gwarancja obejmuje zarówno montaż rolet, żalucji i moskitier, jak i ich funkcjonalność. W razie jakichkolwiek problemów z produktami lub usługami, klient może skontaktować się z firmą, która szybko i sprawnie rozwiąże ewentualne kwestie.
Czy oferujecie serwis pogwarancyjny?
Tak, naszym klientom zapewniamy serwis pogwarancyjny, który obejmuje profesjonalne wsparcie w przypadku konieczności naprawy, konserwacji lub regulacji zamontowanych rolet. Dokładamy wszelkich starań, aby przedłużyć trwałość naszych produktów i zapewnić pełną satysfakcję z ich użytkowania. W przypadku problemów prosimy o kontakt, aby umówić wizytę serwisową.
Czy serwis pogwarancyjny jest płatny?
Koszt serwisu pogwarancyjnego ustalany jest indywidualnie w zależności od zakresu prac. Przed podjęciem działań zawsze informujemy klienta o przewidywanych kosztach i uzgadniamy szczegóły.